+48 577 946 397 poniedziałek - niedziela od 10.00 do 19.00 cafe@nowaksiegarnia.pl
  • Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • zmień

Język:

Waluta:

Dodano produkt do koszyka

Strategia korporacji

Strategia korporacji

Ciszewska-Mlinarić Mariola, Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra

ocena:
głosów: - Napisz recenzję

Wydawca:
DOSTĘPNOŚĆ:

Magazyn główny:
51 egz. w magazynie

Wysyłamy w ciągu 24h. Produkt dostępny w magazynie

Zawsze bezpłatny odbiór w Cafe NOWA Księgarnia (realizacja do 5 dni)

Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemal we wszystkich regionach świata. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na ważne pytania:
• jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego;
• jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji;
• jakie są główne ścieżki wzrostu;
• jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych;
• jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego skomplikowanej i wielowymiarowej korporacji.

Doskonała pozycja zarówno dla przedsiębiorców stojących u progu geograficznej i produktowej ekspansji swych biznesów, jak i dla menedżerów polskich oddziałów międzynarodowych koncernów, dla których – dzięki tej książce – wiele korporacyjnych decyzji podejmowanych w centrali w Londynie czy Nowym Jorku stanie się mniej kontrowersyjnymi i zaskakująco logicznymi. Najlepsza książka dotycząca obszaru strategii ostatnich kilku lat.

Przemysław Powalacz
Prezes Zarządu GEBERIT Sp. z o.o.


Strategia korporacji chyba nie mogła zostać wydana w lepszym momencie. Polskie firmy zdają się unikać myślenia o sobie jako o korporacji, rezerwując ten termin dla globalnych graczy. A jednocześnie coraz więcej naszych rodzimych biznesów wyprzedza międzynarodowe firmy w konkurencyjnym wyścigu. Trudno zatem o lepszy czas, by zacząć budować prawdziwe strategie korporacyjne. Autorzy, opierając się na konkretnych przykładach, w czytelny i przekonujący sposób pokazują, jak to zrobić. Ta książka odczarowuje hasło „korporacja” i dlatego zdecydowanie warto ją przeczytać.

Dariusz Pietrzak
Wiceprezes Enterprise Investors


Autorzy okazują się wnikliwymi obserwatorami rzeczywistości gospodarczej. W sposób interesujący, na przykładzie polskich przedsiębiorstw, przekazują praktyczną wiedzę o zarządzaniu. Selektywnie dobrane przykłady biznesowe pozwalają wejść w dyskurs merytoryczny, zachęcając do wyciągania własnych wniosków. Dla doświadczonego menedżera lektura tej książki będzie inspiracją do ponownego przemyślenia swojej strategii. Polecam wszystkim!

Grzegorz Dzik
Prezes Zarządu Impel SA

Cena: 59.00 zł 56.05

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 56.05 zł

Książka

Ilość:
Dostawa
  • Odbiór osobisty w Cafe NOWA Księgarnia (os. Zgody 7, 31-949 Kraków) 0.00 zł
  • Paczkomaty InPost 18.00 zł
  • Kurier DPD/ FedEx/ InPost 24.00 zł
  • Poczta Polska 19.00 zł
  • Orlen Paczka 18.00 zł
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 17.00 zł
Odbiór osobisty

Cafe NOWA Księgarnia

os. Zgody 7 lok. 11, Kraków

cafe@nowaksiegarnia.pl

+48 577 946 397 poniedziałek - niedziela od 10.00 do 19.00

Opis produktu
Autorzy
Ciszewska-Mlinarić Mariola, Obłój Krzysztof, Wąsowska Aleksandra
Język
polski
Wydawnictwo
Nieoczywiste
ISBN
9788366402478
Rok wydania
2021
Liczba stron
190
Oprawa
Miękka
Ciężar
0.36 kg
Typ publikacji
Książka
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

Faktor Kultura Jacek Dargiewicz
os. Zgody 7 lok. 11
31-949 Kraków
NIP: 678-281-45-98

+48 577 946 397 poniedziałek - niedziela od 10.00 do 19.00
cafe@nowaksiegarnia.pl