+48 577 946 397 poniedziałek - niedziela od 10.00 do 19.00 cafe@nowaksiegarnia.pl
  • Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • zmień

Język:

Waluta:

Dodano produkt do koszyka

Socjologia designu

Socjologia designu

Piłat-Borcuch Magdalena

ocena:
głosów: - Napisz recenzję

Wydawca:
DOSTĘPNOŚĆ:

Magazyn główny:
1 egz. w magazynie

Wysyłamy w ciągu 24h. Produkt dostępny w magazynie

Zawsze bezpłatny odbiór w Cafe NOWA Księgarnia (realizacja do 5 dni)

DESIGN, designerski, to pojęcia robiące współcześnie spektakularną karierę, przypisywane do wielu aspektów otaczającej nas rzeczywistości, począw­szy od sztuki, architektury, przemysłu, a skończywszy na multimediach, modzie, a nawet jedzeniu. Współcześnie niemal wszystko nazwać można mia­nem designerskie, lub niedesignerskie, stąd pojemność tego pojęcia zdaje się być niewyczerpana.

Czy rzeczywiście pojęcie design jest aż tak pojemne? Czy przedostanie się tego pojęcia do świadomości społecznej jest wyrazem wzrastającej świado­mości w zakresie wzornictwa, czy raczej brakiem świadomości co do kryjącej się za tym pojęciem treści? Wreszcie, czy nie warto ogłosić narodzin so­cjologii designu, która podjęłaby próbę zrozumienia relacji na linii design - społeczeństwo? Socjologię designu można zdefiniować jako społeczny aspekt kształtowania wzornictwa.

Wśród obszarów zainteresowania socjologii designu należy wyeksponować następującą problematykę:
• Funkcjonowania designu w społecznej świadomości;
• Oddziaływania designu na społeczeństwo (Czy i jak design oddziałuje na społeczeństwo? Dlaczego niektóre projekty przedostają się do masowej wy­obraźni, a inne nie? W jaki sposób design kształtuje gusta, upodobania, a także generuje w danym człowieku potrzebę posiadania jakiegoś dobra?);
• Oddziaływania społeczeństwa na design (Czy i na ile społeczne potrzeby przekładają się na tworzone projekty? Czy i w jakim stopniu tworzone projek­ty są użyteczne dla społeczeństwa?);
• Relacji między masowością a elitarnością designu.

Książka ta może być interesującą lekturą nie tylko dla osób zainteresowanych socjologią, ale również dla designerów i wszystkich, którzy dostrzegają znaczenie społecznego tworzenia rzeczywistości.

Cena: 42.00 zł 39.90

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 39.90 zł

Książka

Ilość:
Dostawa
  • Odbiór osobisty w Cafe NOWA Księgarnia (os. Zgody 7, 31-949 Kraków) 0.00 zł
  • Paczkomaty InPost 18.00 zł
  • Kurier DPD/ FedEx/ InPost 24.00 zł
  • Poczta Polska 19.00 zł
  • Orlen Paczka 18.00 zł
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 17.00 zł
Odbiór osobisty

Cafe NOWA Księgarnia

os. Zgody 7 lok. 11, Kraków

cafe@nowaksiegarnia.pl

+48 577 946 397 poniedziałek - niedziela od 10.00 do 19.00

Opis produktu
Autor
Piłat-Borcuch Magdalena
Język
polski
Wydawnictwo
CeDeWu
ISBN
9788381020596
Rok wydania
2018
Wydanie
2
Liczba stron
146
Oprawa
Miękka
Format
16.5x23.5cm
Ciężar
0.24 kg
Typ publikacji
Książka
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Cena: 46.20 zł 43.89 zł
Do koszyka
Cena: 39.90 zł 37.91 zł
Do koszyka
Cena: 42.00 zł 39.90 zł
Do koszyka
Cena: 39.90 zł 37.91 zł
Do koszyka
Kontakt

Faktor Kultura Jacek Dargiewicz
os. Zgody 7 lok. 11
31-949 Kraków
NIP: 678-281-45-98

+48 577 946 397 poniedziałek - niedziela od 10.00 do 19.00
cafe@nowaksiegarnia.pl