Programowanie w ruchu Bramy i klucze

Wydawca:
DOSTĘPNOŚĆ:
Magazyn główny:
11 egz. w magazynieWysyłamy w ciągu 24h. Produkt dostępny w magazynie
Zawsze bezpłatny odbiór w Cafe NOWA Księgarnia (realizacja do 5 dni)
Nauka programowania przez zabawę bez konieczności użycia komputera
Dla uczniów w wieku 7-8 lat
Druga część nowej serii „Programowanie w ruchu” przeznaczona jest do nauczania programowania dzieci w wieku od 7 do 8 lat. Zestaw obejmuje zgrupowane w ośmiu tematach zdania, w których niezbędne jest znajdowanie wzajemnych powiązań i warunków wymaganych do pokonania kolejnych poziomów (np. kluczy do bram w labiryncie). Całość przechodzi stopniowo od rozwiązywania zamkniętych, z góry ustalonych problemów (np. przejścia złożonej gry-labiryntu) do samodzielnego budowania sytuacji problemowych i konstruowania gier, weryfikowania możliwości rozegrania gry, porównywania równych rozwiązań tego samego zadania.
Każdy z ośmiu tematów realizowany jest przez:
ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy
dwie tury zabaw klasowych z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry na dywaniku klasowym
co najmniej dwie karty pracy z prostymi zadaniami
ćwiczenie ruchowe z kodowaniem czynności
ćwiczenie interaktywne przy tablicy multimedialnej
Dla uczniów w wieku 7-8 lat
Druga część nowej serii „Programowanie w ruchu” przeznaczona jest do nauczania programowania dzieci w wieku od 7 do 8 lat. Zestaw obejmuje zgrupowane w ośmiu tematach zdania, w których niezbędne jest znajdowanie wzajemnych powiązań i warunków wymaganych do pokonania kolejnych poziomów (np. kluczy do bram w labiryncie). Całość przechodzi stopniowo od rozwiązywania zamkniętych, z góry ustalonych problemów (np. przejścia złożonej gry-labiryntu) do samodzielnego budowania sytuacji problemowych i konstruowania gier, weryfikowania możliwości rozegrania gry, porównywania równych rozwiązań tego samego zadania.
Każdy z ośmiu tematów realizowany jest przez:
ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy
dwie tury zabaw klasowych z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry na dywaniku klasowym
co najmniej dwie karty pracy z prostymi zadaniami
ćwiczenie ruchowe z kodowaniem czynności
ćwiczenie interaktywne przy tablicy multimedialnej
Cena: 990.00 zł
940.50 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 940.50 zł
Akcesoria
Dostawa
- Odbiór osobisty w Cafe NOWA Księgarnia (os. Zgody 7, 31-949 Kraków) 0.00 zł
- Paczkomaty InPost 0.00 zł
- Kurier DPD/ FedEx/ InPost 0.00 zł
- Poczta Polska 23.00 zł
- Orlen Paczka 18.00 zł
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 17.00 zł
Odbiór osobisty
Cafe NOWA Księgarnia
os. Zgody 7 lok. 11, Kraków
+48 577 946 397 poniedziałek - niedziela od 8.30 do 19.00
Opis produktu
- Podtytuł
- Kiedy kolejność ma znaczenie
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- EI System
- ISBN
- 9788365418258
- Rok wydania
- 2019
- Oprawa
- Pudełko kartonowe
- Format
- 33.0x27.0cm
- Ciężar
- 7.25 kg
- Typ publikacji
- Akcesoria
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt