+48 577 946 397 poniedziałek - niedziela od 10.00 do 19.00 cafe@nowaksiegarnia.pl
  • Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • zmień

Język:

Waluta:

Dodano produkt do koszyka

Organizacja konferencji naukowych

Organizacja konferencji naukowych

ocena:
głosów: - Napisz recenzję

DOSTĘPNOŚĆ:

Magazyn główny:
1 egz. w magazynie

Wysyłamy w ciągu 24h. Produkt dostępny w magazynie

Zawsze bezpłatny odbiór w Cafe NOWA Księgarnia (realizacja do 5 dni)

Publikacja stanowi innowacyjną i ciekawą propozycję całościowego ujęcia problematyki konferencji naukowych. Autorzy na podstawie analizy stanu badań przedstawili piętnaście zagadnień teoretycznych stanowiących o istocie problemu. Omówili m.in. typologie i formy spotkań naukowych, formy wystąpień naukowych, składowe procesu organizacji konferencji (komitety, budżet, zaproszenia, publikacje, ewaluację celów, uczestnictwo). Przedstawili specyfikę konferencji online, w tym także na przykładzie zrealizowanych wydarzeń. Część empiryczna natomiast zawiera szereg wskazówek dla organizatorów konferencji. Stanowi specjalny rodzaj weryfikacji założeń teoretycznych. Publikacja bardzo dobrze wpisuje się w oczekiwania kreatorów polityki naukowej państwa, tj. upowszechniania wiedzy, społecznej użyteczności wyników badań i publikacji.
Z recenzji prof. dr hab. Iwony Hofman
W monografii wszechstronnie i szczegółowo zaprezentowano zagadnienie organizacji konferencji naukowych, czym wyróżnia się ona na tle innych publikacji z tego zakresu. Stanowi dopełnienie książek dostępnych na rynku wydawniczym, ponieważ uwzględnia kwestię – niejako wymuszonych przez pandemię COVID-19 – konferencji online. Może być wykorzystywana przez przedstawicieli różnych dyscyplin i dziedzin naukowych.
Z recenzji dr hab. prof. UMK Małgorzaty Kruszewskiej
Książka ma wymiar interdyscyplinarny. Opisane w niej aspekty plasują się bowiem w orbicie zainteresowań takich obszarów wiedzy, jak: logistyka i planowanie, zarządzanie projektami, zarządzanie jakością, zarządzanie zasobami ludzkimi, marketing, wystąpienia publiczne, planowanie przestrzeni czy gospodarowanie surowcami. Publikacja ma przede wszystkim wydźwięk utylitarny i może służyć jako kompendium wiedzy na temat organizacji rozmaitych imprez naukowych. Ponieważ poza kwestiami organizacyjnymi wskazuje także na konieczność posiadania określonych umiejętności i predyspozycji, może być wykorzystywana również jako podręcznik dla studentów kierunków związanych z komunikacją i mediami czy zarządzaniem.
Z recenzji dr hab. prof. UMK Małgorzaty Kowalskiej-Chrzanowskiej

Cena: 54.90 zł 52.16

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 52.16 zł

Książka

Ilość:
Dostawa
  • Odbiór osobisty w Cafe NOWA Księgarnia (os. Zgody 7, 31-949 Kraków) 0.00 zł
  • Paczkomaty InPost 18.00 zł
  • Kurier DPD/ FedEx/ InPost 24.00 zł
  • Poczta Polska 19.00 zł
  • Orlen Paczka 18.00 zł
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 17.00 zł
Odbiór osobisty

Cafe NOWA Księgarnia

os. Zgody 7 lok. 11, Kraków

cafe@nowaksiegarnia.pl

+48 577 946 397 poniedziałek - niedziela od 10.00 do 19.00

Opis produktu
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN
9788382209013
Rok wydania
2022
Wydanie
1
Liczba stron
414
Oprawa
Miękka
Typ publikacji
Książka
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Cena: 39.00 zł 37.05 zł
Do koszyka
Cena: 28.00 zł 26.60 zł
Do koszyka
Cena: 39.90 zł 37.91 zł
Do koszyka
Cena: 64.90 zł 61.66 zł
Do koszyka
Kontakt

Faktor Kultura Jacek Dargiewicz
os. Zgody 7 lok. 11
31-949 Kraków
NIP: 678-281-45-98

+48 577 946 397 poniedziałek - niedziela od 10.00 do 19.00
cafe@nowaksiegarnia.pl