Marketing Automation Revolution
Błażewicz Grzegorz
Wydawca:
DOSTĘPNOŚĆ:
Magazyn główny:
51 egz. w magazynieWysyłamy w ciągu 24h. Produkt dostępny w magazynie
Zawsze bezpłatny odbiór w Cafe NOWA Księgarnia (realizacja do 5 dni)
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages, in mobile apps, maps, or transaction systems. All this has resulted in redefining the role of marketing, and placed remarkable challenges before marketers, the solving of which requires not only appropriate technologies, but also a new kind of knowledge.
The book leads the reader through the innovative technology of online marketing in the following areas:
• collecting and processing large amounts of user data;
• delivering personalized messages across all channels in real time;
• process automation;
• improving communication between marketing and sales departments.
This publication was illustrated with examples of various implementations, and as such, it should be a valuable source of information for marketers looking for a guidance regarding marketing automation technologies.
The book leads the reader through the innovative technology of online marketing in the following areas:
• collecting and processing large amounts of user data;
• delivering personalized messages across all channels in real time;
• process automation;
• improving communication between marketing and sales departments.
This publication was illustrated with examples of various implementations, and as such, it should be a valuable source of information for marketers looking for a guidance regarding marketing automation technologies.
Cena: 79.00 zł
75.05 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 75.05 zł
Książka
Dostawa
- Odbiór osobisty w Cafe NOWA Księgarnia (os. Zgody 7, 31-949 Kraków) 0.00 zł
- Paczkomaty InPost 18.00 zł
- Kurier DPD/ FedEx/ InPost 24.00 zł
- Poczta Polska 19.00 zł
- Orlen Paczka 18.00 zł
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 17.00 zł
Odbiór osobisty
Cafe NOWA Księgarnia
os. Zgody 7 lok. 11, Kraków
+48 577 946 397 poniedziałek - niedziela od 10.00 do 19.00
Opis produktu
- Podtytuł
- Using the potential of Big Data
- Autor
- Błażewicz Grzegorz
- Język
- angielski
- Wydawnictwo
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- ISBN
- 9788301195113
- Rok wydania
- 2018
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 174
- Oprawa
- Miękka
- Format
- 16.5x23.5cm
- Ciężar
- 0.33 kg
- Typ publikacji
- Książka
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt