+48 577 946 397 poniedziałek - niedziela od 10.00 do 19.00 cafe@nowaksiegarnia.pl
  • Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • zmień

Język:

Waluta:

Dodano produkt do koszyka

Badania marketingowe

Badania marketingowe

ocena:
głosów: - Napisz recenzję

DOSTĘPNOŚĆ:

Magazyn główny:
5 egz. w magazynie

Wysyłamy w ciągu 24h. Produkt dostępny w magazynie

Zawsze bezpłatny odbiór w Cafe NOWA Księgarnia (realizacja do 5 dni)

Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.
Nowy podręcznik zawiera:
rozdział dotyczący badań nad skutecznością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła informacji, metody i techniki badań (…). Ciekawie dobrane przykłady bardzo dobrze pokazują specyfikę i użyteczność stosowanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest stosowanie nowoczesnych rozwiązań metodycznych z wykorzystaniem internetu, technik neurobiologicznych, a także dobrze dobranych metod jakościowych i ilościowych. Publikację wyróżnia kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a doskonałym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i klientów.
Z recenzji prof. dr hab. Józefa Garczarczyka

Cena: 109.00 zł 103.55

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 103.55 zł

Książka

Ilość:
Dostawa
  • Odbiór osobisty w Cafe NOWA Księgarnia (os. Zgody 7, 31-949 Kraków) 0.00 zł
  • Paczkomaty InPost 18.00 zł
  • Kurier DPD/ FedEx/ InPost 24.00 zł
  • Poczta Polska 19.00 zł
  • Orlen Paczka 18.00 zł
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 17.00 zł
Odbiór osobisty

Cafe NOWA Księgarnia

os. Zgody 7 lok. 11, Kraków

cafe@nowaksiegarnia.pl

+48 577 946 397 poniedziałek - niedziela od 10.00 do 19.00

Opis produktu
Podtytuł
Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN
9788301187712
Rok wydania
2020
Wydanie
1
Liczba stron
605
Oprawa
Miękka
Format
16.5x23.5cm
Ciężar
0.96 kg
Typ publikacji
Książka
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Kontakt

Faktor Kultura Jacek Dargiewicz
os. Zgody 7 lok. 11
31-949 Kraków
NIP: 678-281-45-98

+48 577 946 397 poniedziałek - niedziela od 10.00 do 19.00
cafe@nowaksiegarnia.pl