11 zasad jak być lubianym
Lederman Michelle Tillis
Wydawca:
DOSTĘPNOŚĆ:
Magazyn główny:
1 egz. w magazynieWysyłamy w ciągu 24h. Produkt dostępny w magazynie
Zawsze bezpłatny odbiór w Cafe NOWA Księgarnia (realizacja do 5 dni)
Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych tym, jak skutecznie wykorzystać sieć znajomych… będąc po prostu sobą.
– Tiffany Dufu, prezeska, The White House Project
Cóż mogę powiedzieć – po prostu niezwykle podoba mi się ta książka. Spostrzeżenia, koncepcje i złote myśli Lederman musi poznać każdy, kto wspina się po drabinie sukcesu w biznesie i w życiu.
— George C. Fraser, autor "CLICK: Ten Truths of Building Extraordinary Relationships"
Wszyscy wiemy, że nawiązywanie kontaktów jest bardzo ważne, by osiągnąć sukces, ale metody ich nawiązywania, o których zwykle czytamy, wymagają wiele pracy – i wydają się takie wymuszone! Czyż nie byłoby wspaniale, gdybyśmy umieli zawierać znajomości bardziej swobodnie i naturalnie?
Książka Lederman pokazuje nowy, bezbolesny sposób nawiązywania kontaktów, oparty na jednej prostej prawdzie: najchętniej robimy interesy z tymi, których lubimy. Z tej inspirującej książki dowiecie się, jak odkryć i uwydatnić swoje najbardziej sympatyczne cechy oraz między innymi w jaki sposób:
- zacząć rozmowę i swobodnie ją prowadzić
- nie tworzyć wrażenia, że manipulujemy i myślimy głównie o własnym interesie
- przemienić znajomych w przyjaciół
- modyfikować własny styl komunikacji, aby wchodzić w interesujące relacje z różnymi ludźmi
- pozostać w dobrej pamięci ludzi długo po pierwszym spotkaniu.
Ta ważna, ale też bardzo praktyczna książka, oparta na życiowych doświadczeniach i zawierająca wiele praktycznych ćwiczeń, pomoże wam ujawnić wszystkie cechy, dzięki którym możecie być lubiani – i podsunie łatwe oraz wygodne metody nawiązywania szczerych i sympatycznych kontaktów, które są korzystne dla was i wszystkich zainteresowanych.
Tworzenie relacji to podstawa sukcesu. A kiedy odkryjecie "11 zasad jak być lubianym", wasza droga do sukcesu w dowolnej dziedzinie będzie krótsza i przyjemniejsza, niż moglibyście sobie wyobrazić.
O autorce:
Michelle Tillis Lederman jest założycielką i dyrektorką naczelną firmy Executive Essentials, która opracowuje zindywidualizowane programy do nauki komunikacji i przywództwa. Lederman wykłada w Stern School of Business przy Uniwersytecie Nowojorskim i należy do zarządu American Management Association. Zgodnie ze swoim przekonaniem, że źródłem autentycznych wyników są autentyczne więzi, Lederman specjalizuje się w uczeniu ludzi, jak się komunikować, żeby nawiązywać kontakty. Prowadziła międzynarodowe szkolenia dla pracowników firm z listy Fortune 500, organizacji non profit i wyższych uczelni. Jest absolwentką Lehigh University i Columbia Business School, mieszka w South Orange w stanie New Jersey.
– Tiffany Dufu, prezeska, The White House Project
Cóż mogę powiedzieć – po prostu niezwykle podoba mi się ta książka. Spostrzeżenia, koncepcje i złote myśli Lederman musi poznać każdy, kto wspina się po drabinie sukcesu w biznesie i w życiu.
— George C. Fraser, autor "CLICK: Ten Truths of Building Extraordinary Relationships"
Wszyscy wiemy, że nawiązywanie kontaktów jest bardzo ważne, by osiągnąć sukces, ale metody ich nawiązywania, o których zwykle czytamy, wymagają wiele pracy – i wydają się takie wymuszone! Czyż nie byłoby wspaniale, gdybyśmy umieli zawierać znajomości bardziej swobodnie i naturalnie?
Książka Lederman pokazuje nowy, bezbolesny sposób nawiązywania kontaktów, oparty na jednej prostej prawdzie: najchętniej robimy interesy z tymi, których lubimy. Z tej inspirującej książki dowiecie się, jak odkryć i uwydatnić swoje najbardziej sympatyczne cechy oraz między innymi w jaki sposób:
- zacząć rozmowę i swobodnie ją prowadzić
- nie tworzyć wrażenia, że manipulujemy i myślimy głównie o własnym interesie
- przemienić znajomych w przyjaciół
- modyfikować własny styl komunikacji, aby wchodzić w interesujące relacje z różnymi ludźmi
- pozostać w dobrej pamięci ludzi długo po pierwszym spotkaniu.
Ta ważna, ale też bardzo praktyczna książka, oparta na życiowych doświadczeniach i zawierająca wiele praktycznych ćwiczeń, pomoże wam ujawnić wszystkie cechy, dzięki którym możecie być lubiani – i podsunie łatwe oraz wygodne metody nawiązywania szczerych i sympatycznych kontaktów, które są korzystne dla was i wszystkich zainteresowanych.
Tworzenie relacji to podstawa sukcesu. A kiedy odkryjecie "11 zasad jak być lubianym", wasza droga do sukcesu w dowolnej dziedzinie będzie krótsza i przyjemniejsza, niż moglibyście sobie wyobrazić.
O autorce:
Michelle Tillis Lederman jest założycielką i dyrektorką naczelną firmy Executive Essentials, która opracowuje zindywidualizowane programy do nauki komunikacji i przywództwa. Lederman wykłada w Stern School of Business przy Uniwersytecie Nowojorskim i należy do zarządu American Management Association. Zgodnie ze swoim przekonaniem, że źródłem autentycznych wyników są autentyczne więzi, Lederman specjalizuje się w uczeniu ludzi, jak się komunikować, żeby nawiązywać kontakty. Prowadziła międzynarodowe szkolenia dla pracowników firm z listy Fortune 500, organizacji non profit i wyższych uczelni. Jest absolwentką Lehigh University i Columbia Business School, mieszka w South Orange w stanie New Jersey.
Cena: 49.00 zł
46.55 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 46.55 zł
Książka
Dostawa
- Odbiór osobisty w Cafe NOWA Księgarnia (os. Zgody 7, 31-949 Kraków) 0.00 zł
- Paczkomaty InPost 18.00 zł
- Kurier DPD/ FedEx/ InPost 24.00 zł
- Poczta Polska 19.00 zł
- Orlen Paczka 18.00 zł
- Poczta Polska - odbiór w punkcie 17.00 zł
Odbiór osobisty
Cafe NOWA Księgarnia
os. Zgody 7 lok. 11, Kraków
+48 577 946 397 poniedziałek - niedziela od 10.00 do 19.00
Opis produktu
- Tytuł oryginalny
- The 11 laws of likability. Relationship networking... because people do business with people they li
- Autor
- Lederman Michelle Tillis
- Język
- polski
- Wydawnictwo
- Studio Emka
- Tłumaczenie
- Władysław Jeżewski
- ISBN
- 9788367107709
- Rok wydania
- 2023
- Wydanie
- 1
- Liczba stron
- 248
- Oprawa
- Miękka
- Format
- 13.5x20.5cm
- Typ publikacji
- Książka
Recenzje
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
Zapytaj o produkt